經過多日等候後, 我"親愛的"學校終於公佈我地F.4嘅分班表喇~ 嗯~ 我地四個又可以同班喇~ 分左出黎嘅班有D意外吧~ 我地F.4讀4A1班喔!! 係A班呢..... 有點壓力是正常吧~ 雖然同學冇物點變過, 不過有個Chem同Bio好勁嘅人同自己同班, 正常人都智有壓力...... 唉~ 又要面對我最唔想面對嘅人喇~ 有男又有女喇~ 唔好問我點解!! 總之佢地黑我憎.V. 僅如此~