| |
今日去左MK呀!!
同嘉欣and婷欣~
嗯~
去到個到食左個lunch先去行~
我地去左"MK新之城"逛左兩個鐘到喇~
呵!!
我地都有收穫喇~
不過婷欣D收穫就比我地少喇~
嘉欣就買左個左件"嬲"~
70蚊~價錢還可以喇~
之後佢又睇中左個袋,
不過160蚊呀!!
有D貴....
婷欣都唔係好得好多~
佢又你睇中左個袋--120蚊...
唉~
得我買到袋....
我個個70蚊喇~
過得去吧~
之後我地又買左D書簽,
不過唔知點講好呢~
嗯~不如直接睇相喇~
呀!睇相之前要講::嘉欣生日快樂喔!!(同我一樣16歲喇)`

(呢間店就係我買袋個間喇~識我嘅人一睇就知道我一定好仲2呢到^^)

(呢D就係書簽喇~刻字上去加~)

(左:嘉欣 中:我 右:婷欣)←估下邊個打邊個 XP
|
|