Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
sweet candy hapi day (Dreamer6O9)
✣『小美』
✣『肥卓』
紫君靈 (TangTina)
✣『文』
✣『健仔』
✣『雅媛』
徐君` (shark_ccw)
✣『呀彬』
✣『aH芒』
✣『黑貓』
灰 (arisa1314)
Dennis.魚 (EMDennis)
✣『傻貓』
✣『無聊寶』
✣『Christy』
✣『盈』
✣『keyan』
✣『占』
✣『Carrie』

Shopping Day
 

好似好奈冇打過bolg咁 XP
嗯~
今日同左呀媽呀妹出左元朗喇~
上午就係辨理我D事喇~
係咩事就講喇~
跟住食lunch個時,
我地係坐搭桌嘅
哇~個時好似睇戲咁!!!
我地對面有兩個女人係到傾野,
傾到喊哂口咁....
之後我地左邊有一家,
個呀媽係到嘈加罵緊佢D女....
連佢地呀爸都唔出聲.....
想知罵D內容就call我喇 =P
真係好得意加~
嗯,之後就去幫呀媽揀衫去夜宴....
行左好奈呀~~~
行到我有D想發脾氣個時,
HO~揀到喇~
嗯~都過得去喇~
有我做軍師,
呀媽一定可以著得好得體嘅=)
嗯~之後我又買左本書喇~
29蚊,呀媽出左20蚊我出9蚊~
呵呵!!!
都係同呀媽出街好~
呀!!頭先我番黎嘅時間影左一張相!!
係呀妹叫我影加~

架輕鐵鐵有名加>X<叫"史禮賢!!!
下次見到佢,一定叫聲"賢哥" XD

今日買嘅書!!!(圖from作者個blog)

 
2010-08-17 06:09 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 581 | »