| |
好似好奈冇打過bolg咁 XP
嗯~
今日同左呀媽呀妹出左元朗喇~
上午就係辨理我D事喇~
係咩事就講喇~
跟住食lunch個時,
我地係坐搭桌嘅
哇~個時好似睇戲咁!!!
我地對面有兩個女人係到傾野,
傾到喊哂口咁....
之後我地左邊有一家,
個呀媽係到嘈加罵緊佢D女....
連佢地呀爸都唔出聲.....
想知罵D內容就call我喇 =P
真係好得意加~
嗯,之後就去幫呀媽揀衫去夜宴....
行左好奈呀~~~
行到我有D想發脾氣個時,
HO~揀到喇~
嗯~都過得去喇~
有我做軍師,
呀媽一定可以著得好得體嘅=)
嗯~之後我又買左本書喇~
29蚊,呀媽出左20蚊我出9蚊~
呵呵!!!
都係同呀媽出街好~
呀!!頭先我番黎嘅時間影左一張相!!
係呀妹叫我影加~

架輕鐵鐵有名加>X<叫"史禮賢!!!
下次見到佢,一定叫聲"賢哥" XD

今日買嘅書!!!(圖from作者個blog)
|
|