| |
唉~
今日一大早就比呀媽嘈醒,
話去剪頭髮喎~~
算喇~去一次喇~
不過去到我都冇剪到,
因為冇心情剪lu~
之後又食左D野喇~
嗯~
D野都幾好食喇~
唔算差=)
之後又去左銀座行左陣,
就番home喇~
跟住落去個D活動就一定係靜態加喇~
玩左陣電腦就開始睇書喇!!
係睇書呀!!!
唔係睇Ebook呀!!!
嗯~睇個D我買左成年都味睇個D書囉~
哈!~
琴日拾左書櫃呀!!
不過放漫畫個個書櫃就一D都冇變過……
唉~
漫畫貫得太多喇~
多都冇部放....
有兩套漫畫都唔知放係邊好{汗`
真係要同呀爸講,
買番個書櫃先得喇~
|
|