唉~ 今日暑假真係過得有D無聊呢~ 每一日就係起身、玩電腦之後就睇E-book直落… 有時就會有小隊眾會喇~ 隔日眾一次喇~ 總是過得很開心的喇~ 真係想咁就一輩子呢=//= 和朋友談天說地~ 偶爾說下對方的心事~ 挺好的喔>口< 當然!! 心事嘛~梗係唔可以傳出去喇~ 我都一樣加.V. 好喇~ 聽日又要過無聊的一日喇~ ✖但願我們友誼, 比海枯還要枯, 比石爛還要爛, 比天長還要長, 比地久還要久。 祝keroro小隊 友誼萬歲✖