今日一日都係睇到睇書呀~ 唉~ 真係冇咩可以做~ SO.... 嗯~ 不過今日我除左睇書就做多左一樣野---- 就係睇《DEATH NOTE》喇>X< 夜神月好型呀>//<b L都唔差>X<b 呵呵!!! 好奈冇睇呀~ 睇左1個鐘左右又睇番Ebook喇=3= 睇緊個套仲差兩本盲睇完喇~ 嗯~ 睇完都唔知睇邊本好=3= 係喇` 琴日查左一個詞"腹黑" 好仲2呢個詞XP 呵呵!! 仲係無意間發現呀妹係"腹黑女">3<