2009 年 1 月 5 日  星期一 晴天


考試日 -3- 分類: 未分類

今日遲到 -.-
丫媽未教鬧鐘 -.-
好彩老豆無端端起身叫我 -.-
當時已經係7點10了 `v33v
仲諗住第一日見番大家比個新形象架麻 .3.
      p.s 上星期5病病 請假了 p.s
點知都係同平時錦樣 -_-
番到去 ..
開左考了 -3-
我遲左3分鐘開考 -v-
英文好似得得地,,又嘟嘟地  - ~ -
唉 ~_~
中史一定合格!____!
緊係啦 -.-
開夜車溫架麻 .3.
好啦好啦!!!!
我又要+油啦@v@
hey唷hey唷~

發表時間:2009-01-05 12:39 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*