今日本來發緊個好夢...
點知......比邵生的一個電話
把我從美好世界回來... -3-
~___~ 聽完就起左身啦 - -
食左d完全唔飽ge野 - -
就比人逼溫書啦 - -
錦我就對住本書啦xD
過左一陣
畫左畫 +V+
幾令仔丫 @V@
到夜晚...
做''歡樂滿東華''就打左比東DD
同東DD一齊討論.3.
人地個名,節目 =]
超搞野XD
錦就係錦傾.....傾...傾
傾到1點幾果陣 - -
我地無端端玩起''接龍'' >V<
玩左1個鐘L0R - -
超無奈... -3-
我地係講番之前果D先再講新的一個
玩左成55個 @V@
超勁^_^
55個也!!
到左2點幾,因為已經冇咩話題就CUT左線
錦我就玩電腦 - - 玩到3點幾 閃人 XP

|