唉也 -3- 聖誕節去邊好?__? 我的中學老師俾我地自己簡去邊開聖誕聯歡呢 !___! 不過我地班一致決定 唔係學校開[大食會]果d錦ge物體 我們一起去旅行喔 =] 其實我地可以12月開大食會 , 2月再去旅行 但係2月果時有家長日 唔知大家過唔過到家長果關 所以決定12月 =] 好期待12月18 0r 19號 =3='' ^_________________^
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 91 | »
╰個人資料* 暱稱: 火火@@性別: 女國家: 香港地區: 深水步區
╰最新文章*
╰最新留言*
╰好友名單*