2008 年 12 月 7 日  星期日 晴天


-V- 去邊道 分類: 未分類

唉也 -3-
聖誕節去邊好?__?
我的中學老師俾我地自己簡去邊開聖誕聯歡呢 !___!
不過我地班一致決定
唔係學校開[大食會]果d錦ge物體
我們一起去旅行喔 =]
其實我地可以12月開大食會 , 2月再去旅行
但係2月果時有家長日
唔知大家過唔過到家長果關
所以決定12月 =]
好期待12月18 0r 19號 =3=''
^_________________^

 

發表時間:2008-12-07 09:21 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*