y0 =]
本來今日諗住玩自閉 點知唔成功 .3.
因為今日直落 由第1堂笑到放學>v<
錦第一堂係英文口試 錦本身我應該好驚ge
但係我出到去果陣竟然好流唱錦講左45秒 -3-
之後聽到前面果兩位人兄講錯哂d英文 =v=
笑死我跟雩雩了 .0.
第2堂同第3堂都同鄧伯伯,東dd吹水^_^
我愛上了科學呢 =]
做實驗 超好玩 *v*
之後食飯,同糖糖一齊坐@v@
食完lunch果個小息...
因為雩雩打我 s0s0我就追住佢 -3- 點知佢拉親隻腳 -3-
話痛到行唔到w0r - -
錦我就同其他3人一齊扶佢--3--
我同一個fd囉雩雩隻腳 另外果兩個囉住佢隻手 xD
公教堂話''寫一件最近的事'' 我寫左我成日俾東DD打電話黎混古 =P
場面超搞野 哈___哈
放學去家政
哇 .0.
超好玩 =) 我整左5個士多啤梨芝士餅 =]
俾左一個miss食 ^_^
佢話好好好好好味也*v*
鋰魚姐姐整果個意大利芝士cake 超好味 *v*
食左1啖 -v-
去完家政去番1a幫手做壁佈 =)
6點幾就番屋企luuuu =]
|