好野 =] 終於黎到平安夜啦 >v< 去唱k啦 哈哈 =) 錦我同哇首先去左唱先-v- 好似唱左2個鐘 -3- then 聰聰佢地就黎l0r *v* 呵呵@v@ 都唔知點解d男仔錦怕醜 =.= 唔敢唱 .\/. 不過到最後大家都有唱 xD 過左好耐... 丫m0n都黎左 >v< 我地起度玩''誠實與大膽'' -3- 令我諗番起.... 果陣大家都話果兩條叉叉 =.= 呵呵 丫m0n後日生日^_^ 唱唱下歌果陣....無端端比人cut左 就有個人囉左果蛋糕入黎l0r =v= 最後食野 ^_^
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 91 | »
╰個人資料* 暱稱: 火火@@性別: 女國家: 香港地區: 深水步區
╰最新文章*
╰最新留言*
╰好友名單*