2008 年 12 月 25 日  星期四 晴天


唱k ^_^ 分類: 未分類

好野 =]
終於黎到平安夜啦 >v<
去唱k啦
哈哈 =)
錦我同哇首先去左唱先-v-
好似唱左2個鐘 -3-
then
聰聰佢地就黎l0r *v*
呵呵@v@
都唔知點解d男仔錦怕醜 =.=
唔敢唱 .\/.
不過到最後大家都有唱 xD
過左好耐... 丫m0n都黎左 >v<
我地起度玩''誠實與大膽''  -3-
令我諗番起....
果陣大家都話果兩條叉叉 =.= 
呵呵     丫m0n後日生日^_^
唱唱下歌果陣....無端端比人cut左
就有個人囉左果蛋糕入黎l0r =v=
最後食野  ^_^

發表時間:2008-12-25 11:30 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*