我已經唔再介意人地錦講我luuu
我行得正企得直 驚鬼@@!?
好~ 唔講呢樣住
講番今日先...
第1堂----- 英文默書 @v@
錯左11個 -3- 不過冇唔合格-v-
第2堂--哈哈哈哈
同東dd,鄧伯伯一齊偷食糖 ^_^
我地仲要係光明正大錦食
正正正@@
第3堂...冇咩野 -3-
第4,5堂 pe !__!
同糖糖,雩雩一齊玩倒立 >v<
呵___呵 差d就成功架啦 -3-
我擦傷左手手/____\
不過好好玩xD
哇~__~
白桃茶+維他奶+檸檬茶一齊飲.....= 爆好飲!!!!!!!!
同左姿姿,W!NG一齊溝黎飲=V=
食完飯飯,同成班男仔女仔一齊玩''捉衣恩'' <------拼音@V@
超好玩L0R 跑足半粒鐘 -3-
未比人捉過!! 係咪好勁呢 -V-
下星期1再黎過^3^
錦第6,7堂____MAT
錦本來第6至7堂係我,鄧伯伯,東DD GE訓教堂
但係唔知點解.....今日一D訓意都冇 *V*
我地仲起度狂吹水-3-
我地玩左''廣告歌''
鄧伯伯的一首嘉頓廣告歌
笑到我地仆嘟 ......
THEN 東DD,鄧伯伯比人記左個BC -3-
不過冇記我 >3
最後我仲同我隔離果位一齊作左一句野>V<
''XXX 其實有一樣野我一早就好想同你講架啦
但係我都搵唔到機會...
其實我好想好想同你一齊............玩捉衣恩XD ''
就係錦...又過左我一日了 ^___^
|