/____\好慘丫
今日連打幾個''咳痴'' -3- 唔識打 ~__~
就流鼻血啦 - -
流丫流丫 t3t
流左3張紙巾丫 /____\
我d血丫/_____\
唉... -3-
搞到美術堂冇心機上-3-''
累累累累累!!!!!
mat堂就好玩l0r -v-
同東dd,鄧伯伯吹水=3=
拖左聰聰落水 -v-
呵呵
第一個小息要去唱歌~__~
我唔會再起科學堂度洗野了 >~<
洗洗恐懼症 = =
''為左生存下去 我地要不惜一切'' <------出自鄧伯伯 >v<
哎也!!!!
我放學見到林生丫@@
不過佢見唔到我 -3-
好掛住小學果d miss丫 >3<''
|