2008 年 12 月 19 日  星期五 晴天


歌唱比賽 分類: 未分類

今日係匯基的歌唱比賽
亦係我起匯基第1個的歌唱比賽 =]
第1次上台喔 >__<
不過好彩我地係尾二上台 <3
哈哈
就快到1a果陣,驚到嘔 -3-
錦就上台啦...
發現邵生仲坐起度 @@
原來係佢頭髮 -3-
冇得上台
唉... ~__~
錦即係唔完整ge 1a啦 /__\
最後冇w!n /3\
不過,上次壁佈得左 ^_^
壁佈第1得一張紙 = =
歌唱第1就有一個杯l0r
仲要係超大勁令架l0r =3=

聽日就要放假了 T-T
唔知點解好d掛住1a呢  -3-
呵   中1a的毒毒 -v-

 

發表時間:2008-12-19 08:13 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*