由今日零晨講起來吧 ^_^
丫哥用電腦 t3t
講左話遲d傾架麻 -.-
點解3點幾0n番果陣,閃左 -3-
錦我就同左爸爸睇''武俠梁祝''
超超超超超超超好睇 ^_^
哭了 /__\
5點先訓 -3-
點知我11點起左身啦b0r >v<
幾叻 ^_^
-v- 今次到我混吉了 -v-
對象就係....登登登登 '' 邵生'' -v-
混左1粒鐘~___~
冇吉了 xD
到左夜晚.........
同屋企人一齊睇h0tcha >v<
y0y0y0y0y0y0y0y0
好好睇也 =]
唱歌,跳舞 =)
勁@v@ 勁@v@ 勁@v@
|