呢排都冇咩心情呀......
都仲要好耐唔寫日記呀!!
好唔開心呀,喉嚨同扁桃腺發炎呀,又咳同感冒喎,攪到冇返工3日呀~
但係到而家都有7日啦,都仲未好返,真係衰...
都唔知幾時先好返呀,今日太忙啦,仲沙埋聲,都唔知點算好呀!!
但係又唔想再請假,仲諗緊睇唔睇多次醫生好呀!
但係之前都睇�W兩次啦,會唔會好過份呢??
我呢排好掛住我𪊲fd呀,因為好耐冇見佢地啦...(自上次我生日後)
不過要等我好番見到佢地啦!!無謂傳染佢地啦~