我今日終於有覺得自己好番賫感覺啦....
不過講𤪻都仲有d沙聲啦,但係咳就少�W好多呀....
唔知點解我覺得今日返工時間過得好慢呀,所以一收工就好似滾水碌腳咁,有咁快走咁快....返工返到我咁真係好似好辛苦,但係又唔係喎!!
唔知我地班fds幾時得閒出街玩呢~!