我今日真係好開心呀∼
雖然為左呢件事冇咩點瞓過!!
但係好開心呀∼
就係見到rain啦!!佢真係好靚仔呀,又可愛喎,仲好怕羞呀!
真係一個好男仔呀,佢今日係荃灣冇唱歌同跳舞,但係我見到佢都好開心啦∼
我仲幫佢影左好多相相呀@
不過見到rain之後我就開始係咁手振呀,秉持d相大多係好多鬼影囉!
真係唔制呀,好在我有不同fd係不同角度影到佢既相,都sd左比我,我自己又有d係清既
所以真係好開心呀,見到真人又影到靚相,哈哈∼
大好日子呀,希望佢真係12月黎香港開演唱會啦!
唔知幾時到w-inds.黎香港呢,希望快d啦∼
哈哈∼
|