又一次咁耐先寫個bg啦...
我真係好唔開心呀,係公司,我都真係唔知點解新黎賫同事咁討厭我,我自問對佢地好好呀.點解要到處講我是非呀!!
我真係好想轉工呀,點解我媽咪咁唔讚成呀??
點解我做每件事,永遠都係得唔到人支持喎......
突然之間,好似咩支柱都冇晒,好唔適應呢個世界,好想逃避!!
我覺得真係好大壓力呀,真係好辛苦呀...我真係唔知點好呀.
我越來越唔應識自己,完全唔知自己想要d咩...呢個世界好似唔想比我容入一樣,所有𤪻都唔再係我小時候所諗一樣,好深好深!!
好似跌入無底深淵一樣,黑黑的...無人幫到我!!真係好可怕好可怕~
我真係唔知我自己可以撐到幾時,又幾時會崩潰呢...
|