就黎到出糧o個日啦~!
真係想快d到呀,因為我要去買PSP呀~
仲有呀,就係買我隻新寵兒kuma-kuma啦~!
之前同aki仲有蝦蝦去唱ko既時候買過一隻,so而家勁鍾意呀~
所以我一定要買多一隻呀,下次買左就會連同PSP一齊post相相上黎,比大家睇睇可愛的kuma-kuma呀!!
今日睇完左下弦之月啦,開頭覺得有d悶啦,但係睇下睇下又好好睇喎,仲有就係睇到差d喊呀,因為太過感人啦...
唔知點解呢排成日都瞓得唔好呢,會成5:00先瞓得著呀,真係瞓得黎都天光呀~!
所以呢,我要早d瞓先得呀,遲d又話要返早喎,唔早瞓實遲到都得啦
ヮモタホプ∼
|