嘩........
我會唔會太誇張了~
真係好耐都唔寫一次日記呀!
想睇我日記嘅人,可能係呢個時候會想打我一鑊呀~
呢排迷上睇台劇呀,真係好好笑呢~
特別係終極一班呀,我就最鍾意丁小雨啦,無錯...
佢就係飛輪海嘅炎亞綸啦,有夠帥吧....
彈琴又叻,就因為呢一點就真係可以話連個心都比埋佢呀~
哈~太誇張啦,不過最近真係好鍾意聽飛輪海d歌啦,好有活力呀~
夏天黎啦~
大海你等我呀,我今年一定會向你投懷送抱架~
不過上年都係咁講呀,好可惜就係冇人陪我呢!
所以呢,今年我一定要搵我同我去海灘玩呀!!!
最重要就係我5月15號咁大個女第一次同朋友去旅行呀~
真係好期待呀,第一次去嘅地方就係泰國啦,好開心呀~
去5日4夜,而家未去,已經諗定下年一齊去台灣啦
我地諗野真係太快啦,不過都差唔多啦,要儲定錢嘛~
你地話係唔係呢~
快d到呢一日就好啦~
|