今日係msn玩左好多人~
最先係玩小雞,佢真係好搞笑..
之後就到莊家豪,之後到fish~太好笑了~
fish講左樣野俾我知,果d遙言~假到嘔啦~
你居然話你地班好多人都知-,-
假既野你地知黎有咩用丫~
我,小雞,bet bet都知真果樣野係咩就得啦...呵呵
同埋.,.小雞...L先生佢...
如果一D野都無...佢會唔會咁聽你話呢...
同埋......佢會唔會真係肯陪你咁玩野丫
自己慢慢諗下喇..
哈哈...