今日番工之前同表姐係msn傾左陣…佢個衰婆真係好鬼搞笑 ...我問佢同表姐夫相處既秘訣係咩?
點解日日都可以咁sweet同埋日日都係熱戀期中…之後佢同我講,將來我都會好似佢咁,因為我男朋友都會好錫我!
之後我問佢點解啦~佢話因為...因為...我都好低b..oh my god!!!我才不是低b呢!
不過如果做人低b d可以咁幸福既話,我都唔區~~hahaha
表姐夫真係對佢好好,一諗起佢向表姐求婚果日既經過就覺得佢真係花左好多心思去籌備~
傾左一陣我就要番工啦~我俾左個機會俾表姐勾佬(表姐夫不要打我喔!!我也不想的 )
果個人就係小雞,佢同我表姐傾左d咩話,衰小雞川
超可惡的!!> <"!!
不過也不給梁蔚軒可惡~居然估我…哼…諗起都嬲…!!
番工也不太開心,突然間很懷念以前係機場做既日子…
唉…
|