尋日終於k.o晒d考試了~~~~不過亦意昧著中四生涯完結了....所剩下的日子無幾~~
我細佬由今日開始放10日假...佢好似好開心....真服左佢!!我喜歡上課的日子呢!!!
好彩暑假有得番school補課姐..haha....
我好希望我地全班都順利升到...唔想無左任何一個....(不過對自己無乜信心...haha)
我同小雞,bonbon都好希望mermaid會升到...如果真係升到...一定要俾心機讀書呀!mermaid!!
雖然考完試...個個都好灰咁...不過既然都已經過左去咯...由佢啦,..成績係點...真係要出黎先知!
um...尋日表姐話叫我做多d運動keep fit.加上小雞今日又講左句野令到我好想keep fit!!!
我決定左....要去...做.....
野!哈哈...努力搵野做先!有野做,個人都會瘦架啦!!
|