呢個日誌,我都好耐無用過了..
有時有d野係咪真係可以俾時間沖淡呢?
我真係唔知...有時有d野係咪唔去諗唔去記唔去想就乜野都無發生過呢?
我而家突然間覺得自己好唔顧情義~
畢竟,呢度係我第一次打網上日誌既地方,但我因為另一個有埋背景我就唔要呢個了...
有時係度諗...做人係咪應該飲水思源呢,,同埋呢度曾經係記錄過我以前生活既一點一滴~
就算係人氣,我都係累積番黎架!點解我可以突然間就唔要佢呢..?
人真係一種貪新忘舊既生物~
我對日誌可以咁...唉..對自己都好失望!
呢個日誌佢每日依然會等我上黎打佢,我唔打,佢依舊都會係度,唔會自己無啦啦無左..
但係,如果係一個人呢?我諗佢已經走左好耐..
如果係一個人,我都咁對佢,佢走,或者係一件好事...因為係我自己唔岩在先
點解要佢等我呢?
唉....有時覺得自己好自相矛盾...
時常勸人唔好唔開心,但自己呢..咪一樣都係咁..
某人講得岩既,你勸人地去做既野,自己都未必做到..
但唔代表你可以唔理佢家嘛...
(大家唔洗理呢篇野..我突然間想打咋...)
走了~
|