誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


好耐都無... 分類: 未分類

呢個日誌,我都好耐無用過了..

有時有d野係咪真係可以俾時間沖淡呢?

我真係唔知...有時有d野係咪唔去諗唔去記唔去想就乜野都無發生過呢?

我而家突然間覺得自己好唔顧情義~

畢竟,呢度係我第一次打網上日誌既地方,但我因為另一個有埋背景我就唔要呢個了...

有時係度諗...做人係咪應該飲水思源呢,,同埋呢度曾經係記錄過我以前生活既一點一滴~

就算係人氣,我都係累積番黎架!點解我可以突然間就唔要佢呢..?

人真係一種貪新忘舊既生物~

我對日誌可以咁...唉..對自己都好失望!

呢個日誌佢每日依然會等我上黎打佢,我唔打,佢依舊都會係度,唔會自己無啦啦無左..

但係,如果係一個人呢?我諗佢已經走左好耐..

如果係一個人,我都咁對佢,佢走,或者係一件好事...因為係我自己唔岩在先

點解要佢等我呢?

唉....有時覺得自己好自相矛盾...

時常勸人唔好唔開心,但自己呢..咪一樣都係咁..

某人講得岩既,你勸人地去做既野,自己都未必做到..

但唔代表你可以唔理佢家嘛...

(大家唔洗理呢篇野..我突然間想打咋...)

走了~






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]