HappY NEw YeaR!
又到左新的一年了!唔知到大家想係咁年做D!咩呢?或者有咩願望想係令每實現呢?
大家不防試試!不用擔驚受怕,因為我都會係背後指點你們,支持你們! ""干爸嗲""
我今年就有好多願望!
OnE:我想每一位Best friendS 都開開心心!
每一位Best friendS 都過得幸福!
TwO:如果未有lover的話,我亦希望每一位Best friendS 可以快D!搵到自己愛人!
ThRee:每一位Best friendS 不要停在原地,努力向前看,不要因一時害怕而後退...
' 祝你們成功!!
回歸正傳:
今日我超遲起新! 因為上年玩得太夜了!(12月31日,is last year and last day)...ha
之後,食左個包包,又有麵食luu...!之後躺係到陪my hushand 煲粥laa..
過左陣間,走左過左老公豬屋企做英文功課!ha...6點鐘就走luu..
返到屋企,煮左飯,沖左涼!睇緊【野蠻奶奶大戰戈師奶】好好笑牙!
日日笑一笑!
世界真美妙!
<<完>>
|