boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日朝早老公黎送我返學!佢買左包包比我食..!老公就去左食金域!!
中午就同左老公去食金利(becausE,我無帶""所是"")之後同沈x 2返學!老公仔就同佢牙媽整3G!!
下就放學!!老公黎接我,我地去左comebuy買野飲(i love 珍珠奶茶)-->之後又去左筷子基海皮-->去左青州借心理書-->去白佳買維他奶-->返屋k luu..!&
老公仔返學luu...!
<<完>>