今日又同平時一樣!!(同沈X22,得意返學)...
早上無咩特別事發生,,下午就多的是....><"
下就太多野做(做週記,書法)先比人走...!!*好開心,終於收到10月28日比賽書法GA參賽證....^.^,之後我同小如都諗住練電腦,,點之,電腦室無開到WO....(但係我記得A SIR話開比我地入+wo..)!奇怪...@@
之後就同沈x22,牙龍放學laa !(因為我今日叫左龍6點黎接我a ma) Then,|\/||三,沈x22,小如,珠珠,欣..係大門口等佢...><"佢黎到laa..之後沈x22佢地話黎左laa...我當睇唔到佢咁....(哈哈^^)....最後|\/||三,沈x22,牙龍一齊走luu...wakaka!*
我地行行下就諗,去邊laa....沈x22提意去筷子基海皮....我地就坐左陣la...點之比我見到牙龍食煙,,我就叫佢唔好食laa..佢死都唔聽....
過左陣沈x22話想走,,之後佢自己好快咁閃左去,,我就陪沈x22去到紅街市..就各自回家了!!!**
<<完>>
|