今日上就同沈x2*返學,放學...中午同小如&沈x2*&|\/|E去左沈X2*屋K食飯..?><"(因為今日要上實習課)
下就終於出左語文成績LUU..有40分..我覺得好滿足..!!因為我跟住病到唔想溫...因為我知道【﹏沒有付出,就一定沒有回報﹏】
下就放學同左黑妹&沈X2*陪到我去望夏...!!跟住偉黎接我Laa..^^(好開心牙)之後就去台m laa...=.=點知去到,竟然見到包皮&包皮ga老婆....><"之後就開始溫習laa...>_* 哈哈!我同偉又係到鬧交luu.. 過左唔係好耐......
竟然聽到,包皮佢老婆講左一句!!『都唔明解why你地會一齊...成日鬧交!!!!><"』
答案:就因為偉對我太好....!!
<<完>>
|