boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日中午,,去左買33,襪仔...!
ThEN,返到黎,又上左一陣網.....同左肥咩,牙樂佢地傾左一陣計.....!
fOur點几,,同左我細老去佳景玩左一陣,都4點几luu.....5點鐘,叫左Ra!n黎陪我地laa(因為佢今日要返工)大約6點几就走luu....=.=
無聊!!**
<<完>>