今日自己一個返學!!返到學校諗住叫沈x2*教我織頸巾!!
跟住都係算la...我同沈x2*好快返到屋k...then我就自己返到屋k,,食左dd野就走lu...><"
我跑到沈x2*屋k,拖住佢一起返學.....返到去就去左沈x2*課室入面學la...=.=(好開心牙!因為第onE條係織比一個最鍚我ga人)
下就放左學之後,我又去左陪沈x2*幫果3條死仔溫習.....><"唉!佢地煩到死!=.=激死沈x2*了!忍唔住鬧左几句.....then有兩條好q串ga死仔睇我裙底...火到我......@@好賤牙!!
我返到屋k,又比老豆追住我問我去邊....!!><"
【 煩 到 死 】
<<完>>
|