今日同平時一樣,同沈x2,得2**一齊返學lu..*
因為今日係星期6,sO放左學之後又去左沈X2*屋K電髮....之後我就返屋K食飯LA...本來係約左肥咩的,佢隻死豬訓到2點几就3點....!我打佢電話又唔聽..=.=之返就搵沈沈陪我Laa... 點知佢(沈x2)話約左得2..我米話唔緊要loo..之後就返hk等laaa""
我諗住比返D!野ra!n,之後我地就係來來等la,順便返hk la.....我去到佢同左l!naG拖住手一齊行過黎LA..我竟然一D!感覺都無....之後佢地就陪我去到hk門口,我就等沈x2佢地la.....
等到之後,佢地話去大陸,我話""好吖"",,上到去......... 因為佢地想見軒仔,我話我唔去luuu....><"我去買野la(自己一個)因為今日我老豆,同偉佢牙媽都係今日生日...sO要早返屋K,攞蛋糕....返到黎,|\/||三又去左青州借左兩本几岩我,又岩牙CHoN GA書【失戀治療手冊,壓力】..... 本壓力有教人點去放鬆自己.....^^
一日就咁過去左LUU....**
<<完>>
|