今日朝早都好開心,同平時一樣,同沈x2,得2*一齊返學....^-^
中午,我同沈x2一齊返屋k,then我好快咁去左沈x2屋k lu...做D!咩.... !? 沈X2幫我電頭髮LO..=.=
唉!~我今日朝早無帶兩樣書吖..=.=(英文,化學).....我地|\/|!sS都几好人aaaa.本來無帶書罰得好重,點知佢問我:"why會欠帶,你理几日搞咩鬼..." 其實,我都唔知自己做緊咩....!!痴下痴下...><" 我唔可以因為一個咁賤ga人令到我變成咁....><"係都因為|\/|y brOthEr...... 佢話今次罰小D! laaa【罰抄聽日默ga生字】!!
ThEN,放學Luu,我同沈x2,小如,小欣行到望夏,我地就分開luu...因為我約左牙哥(老鼠)去關閉盛記食野....^-^
回歸luu..!***
<<完>>
|