今日朝早又同偉去食早餐,,我地又鬧交了!!!
之後,今日就自己行返學....當然唔小得陪番我老公仔(沈x2*)+laa^^
中午就無咩事發生luu......下就!~唉>v<''因為我之前病到半死,唔知醒...遲曬大到.!!*比我班主任捉左我去幫佢整好似壁報ga野....!因為我講過今年唔做,,,but因為我遲到無計la...係咪先!?我今日又要練書法....但都無去luu.....做做下,,偉過黎比左本筆記我..要我幫佢抄....!因為我唔想佢今年留班...><"
我6點几就7點先走!!之後陪左老公(沈x2*)去買33,之後又送到我去紅街市.....我地就手開luu...=.=
<<完>>
|