boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日下就3點去左老公仔(沈x2*)屋k一陣,,之後就去左新橋諗住睇靚仔打波...>3<點之有歌唱比賽姐...
咁我地就走la..之後去左水塘坐左陣,就打左比rain&ling出黎la...信達等....我見到佢地兩個係到.........(嘔心)but我一D!都唔心痛...返而聽到一個人D!野就會心痛LOO...><"
之後我同老公仔(沈x2*)諗住睇戲,無睇到!就死左上大陸癲la....!~6點几7點先返....><''
<<完>>