boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日朝早6點几,走左去-->奧運城<--SeveN搵牙龍...(本來我約左沈x22去跑松山)但係牙龍叫我搵佢.....(去左)!!><"
死牙龍,唔比我走,then等佢同佢個FD放工先走,都成7點Luu..跟住上去左沈x22屋企....^^之後就上左松山跑左一陣咁大把laa...>v< 9點几,牙龍就陪我返堅k luu.....
下就我同沈x22上左大陸!!
夜晚,返到黎屋k,好開心...終於織完駿條頸巾luu...><(但係仲覺得未夠長)
<<完>>