今日朝早同平時一樣!*只不過多左一個人姐..(就係得意細老)!**
今日又要上實習luu(測驗)...之後去金利買左個麵上左沈x22home食,之後D!麵超辣...(沈X22請我食左隻焦仔...)/!
琴晚就打野做,今日就打野交.....好煩牙!!(週記,公民筆記)..又要練書法wo...之後放左學,牙龍又黎陪我放學!....
聽日就係校運會luu...>v<"(心情好興奮牙)...我聽日又無跑褲著,之後拉拉聲跑返屋k換33....牙龍係樓下等我!之後我地行左好耐,搵左好多間,終於搵到uu....辛苦了我....(因為我見到果D!又唔岩我心水,,岩我心水果D又入曬貨倉)激死我Laa..
Then,我真係超累,6點几行到8點几....之後我牙媽又打電話黎,叫我買野....!之後牙龍陪我飛的返屋k...返到屋k果邊先買野.....>3<"
<<完>>
|