琴晚我同小如傾電話,我地一直係到講牙龍D!野,又問我同牙龍係唔係一齊緊咁Laa....之後小如就話,信唔信牙龍遲早一日話中意我!!我話我唔信loo..佢why會中意我先得+....... 點知!
我同小如傾完之後,我就一直係咁同牙龍sd信息...!之後我地傾傾下,牙龍就sd左條吓親我ga信息....!入面講咩自己估laa!!
why會比小如估中左,,我又打比小如:"死la,,佢真係問我牙!!點算牙!?" 唔知聽日校運會點面對佢.....!-*
今日第一日校運會!早上7點几牙龍帶我去佢屋k...(本來返學校睇開幕式,我肚痛無去到)上去坐左陣!!TheN我地2點几先走...!老公送我返屋K....沖涼,食飯! 之後我返屋k換左條3,,我比左我套校服比老公著,等老公黎睇我比賽!!
我地去左筷m,高m先返學校.....去到高m,小如打黎話已經檢錄緊... 到左比賽(4x400B組),,我見到好多勁人,,但係我地個心好驚輸...但係我同小如有決心唔會輸...點知我地等到結果,輸左...!
心情超差,好似趺左落谷底.....!!*
<<完>>
|