第2日校運會...*
今日好早就去左老公屋k,訓左陣!
theN,我就返學校賽4x100米...點知輸左比F2,(佢地1,02)點會有咁快牙!唉!! 心 不 服*
AfteR,我好唔開心咁死左去老公屋k,老公安慰左我好耐..!*我心情先好返D!(老公唔想比我去賽800米,佢見到我隻腳傷得好勁牙!,之後我話比我賽埋理場先laa.!! theN,又去左得意個blog留言,我非羸不可!!.之後又應成左老公一定無事返去搵佢)
我下就又返去賽800,都打定輸數!我已經輸左兩場....!
|\|ext,我好努力咁賽,但係賽到第3個圈,我驚到喊左出黎....亦放慢左腳步...! (因為我係心中已經輸左,無心情賽落去,只好慢慢返去...!但係我唔會放棄..*becausE,我知道..你有比個心落去一定ok ga..!牙哥支持我牙!)
賽完之後,我同老公行左去水塘等消息!!過左唔係好耐,坐左1個字都無,,終於得意同沈x2佢地打黎laa!!我覺得一定輸laa...!點知老公同我講,得左!攞第2牙!!(3,15)我好開心咁返去攞獎!!
之後我返去攞獎,見到小如好唔開心....!因為佢兩年都無攞到!!對唔住牙,小如...!都怪我唔好...!如果我快小小咁多就入到決賽+laa...!我覺得好對唔住小如....!成兩日係咁喊*&
到左夜晚,,我叫左老公,承駿仔,小龍,沈x2,得意,bobby佢地去水塘劈酒...!我嘔到半死!!*之後又覺得好凍!!駿比左件33我,到我清醒果陣,我比番件33佢....! {{不用你對我這麼好,凍死罷了!!}}
[[我今日中午去老公屋k,睇到駿個日記話我憎我....!心情好差loo....!!你到底憎我咩!?我0愿你發我脾氣,都好過話憎我丫!!好過份牙!]]
<<完>>
|