boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日我2點几去左老公屋k,,之後諗住等沈x2,得意...!
最後無等到,4點几同老公上左大陸又玩又食,,好開心牙!!
雖然今日咁簡單,我都會覺得好開心...!!^^
好想每日都咁開心,簡簡單單!!**
<<完>>