boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日早上老公黎陪我返學,,中午同沈x2上大陸!!theN,去左表姐屋k,之後我表姐送左我返屋k....!
之後又去返我表姐屋k,,過左一陣,就去台m溫習laa..!!
之後老公由netd去台m搵我...!之後同左老公去園遊會就返屋k luu.....
今日楊過請食飯,老公去左鴻運來食飯luu...!
之後我又要買沖涼液,,偷偷雞走左去搵老公仔....!!哈哈^^
<<完>>