今日實在太開心laa"
我無食退燒藥都無發燒luu! [俾老公仔鬧牙]
但係我喉嚨同嘴仔就未好過!"
好辛苦牙!" 聽日又要訓練..
我決定唔去luu!"
因為我燒到d腳仔好痛!
行路都要龍龍扶我行!*
我今日9點几起左新 ,打左俾隻懶訓豬,原來佢仲訓緊..."
琴晚肯定好夜訓laa!" [成點鐘先訓]
之後,我12點几又訓過.... 至到1几先起身
掃左地,沖完涼,食左麵就打俾龍龍黎接我laa!*
Then,我地去左佳景行左陣.... 行去途中,俾豬豬發現左一樣野.....
就係我唔記得帶戒指...." [嗚嗚]
我地玩完,就搭巴巴去老公豬屋企玩luu!"
之後我係咖巴巴暈暈到!*
我E咖係豬仔屋企luu!
龍龍問左我几個問題: 1.如果我18歲果年我讀緊大學,會唔會第一時間去注冊.....
我話:我要去渡蜜月..haha**
之後6點几就走左luu**
我地搭巴巴去左筷子基buy comebuy 買返去俾我妹飲,點之俾龍龍發現左一件大事!"
就係見到小惡laa!"
佢拖住條女..
之後我問豬仔 suki 好d 定係 果條女好d...!
老公豬話梗係suki好d la
其實我都覺得!*
因為條女身材唔夠suki好...!
總之好長laa! [suki好d]
Than我地去左百佳買左支維他奶俾我細老飲!"
老公就請我飲一支......[ 都係唔好講laa" , 好雨 ]
豬仔無端端講左句.. 咁我理兩年存定奶粉錢先!!!" kaka
之後老公豬就搭巴巴返屋企luu!
|