今日終於又大放假luuu!"
點解咁講! [ because 琴晚去訓練,跑左3600米咁多,成身好累,但係我休息左一個星期,終於露面...個個見到我返黎都問候下我,問我仲有無事...." 最特別就係:我嘴仔傷左,到依咖都未好過!* 佢地係咁追問,都几好玩 (*搽生油*都講得出) 真係好好玩咖 ,雖然真係几辛苦..." ]
回歸正傳....
今日朝早,老公豬又黎陪我返學luu!"
我地去左盛記食早餐,之後龍龍就返屋企.....我就返學laa!*
第1堂就小測英文,我咩都未溫過!”
Then,我同甘豪出貓laa!梗係..^^
佢出問答俾我,我出填充俾佢....= =" [ pass ]
跟住體育課,個個都話,又跑步牙!" ><*
我地繞住2個籃球埸跑3圈!"
之後,做熱身,打籃球,最後就跑4百米...*-
終於又完成左一堂laa!" [ 超辛苦 ]
依咖先最後第2堂 ,點算好呢!?
上代數.... 我好認真聽書laa!*
我真係覺得支持唔住,點知訓著左!...
到左班總結! 我好精神....點解呢!?
就係因為上完就放學luu!"
我返屋企食完飯飯就去左搵龍龍!" [ 我地又打又鬧,真係唔錯 ]
我5點几就走luu! 我要去飲喜酒!....
我係果到食左好多野,又去玩Bb女....又同佢爸&媽玩!"*
原來佢媽生完佢,同我差唔多重!- . -
最令我感動ga一幕就係:
*一對新人行出黎果陣!" 如果果個係我同傻豬豬就好luu!*
返黎同老公傾左陣電話就訓laa!:



|