一年一度情人節又到luu*
祝天下有情人終成眷屬..."
今日我起身陪老豆飲完茶之後就帶左我細老去我表姐到...
老公豬,係咁打電話黎吹水"叫我快D!過去...!之後3點几就過左去,陪左老公一陣!"
傻豬豬話有特別禮物俾我wo.. 好想快D!知道係咩牙!**
唉!" 係Laa.. 第一份情人節禮物收左 [都唔係我果份]!" 失望
5點鐘就搭巴士去信達...去左水m搵左怡妹先,之後行左去信達....! 點知老公做左一樣好衰ga野...! 唔俾我入信達,叫佢妹拖住我!!"
之後原來係隻>小熊維尼<"* [好開心唷]
之後佢妹又送左支玫瑰俾我!"
之後又教佢妹點賣花,老公豬都教左....!"
點之* 成功左 *
我陪老公攞我親手整ga雪榚蛋榚"* 之後傻豬豬陪曳曳豬返屋企....!
老公返去就食左個蛋糕luu,,佢話好好食..* [ 實在太開心 ]*
因為我都係第一次整,係為隻豬仔整!
嗚嗚!* 我理排又要老公照顧我luu...之前就我日日照顧豬豬!
因為我病左luu!"
祝大家:
情人節快樂!
|