今日朝早好遲先起身!"
之後打左俾龍,"佢陪媽咪去大陸買野!...
唉!*本來無得去豬仔到咖,點知我妹5點終於返黎laa..!"
佢去完廣州好累.!
之後帶左我細老去我表弟到玩,我就去左老公豬到!...
龍龍係到打機,比我鬧,之後叫陪我坐左陣....諗住出去...!*
點知佢媽咪叫我食完飯先走....!
佢牙E比左利是我,老公攞左....唔洗驚!
你米要Loo...because龍龍要養我....haha^^
佢4E問我地几時結婚,哈哈!=.=
好開心唷!! >老公豬話我臉紅牙<
食完去買33la..!" 關曬門!"
好火... >嬲<
聽日無33著返學,點算!?
唔通偷老公豬d 33.. 哈哈!"
|