boyi520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
同平時一樣子!!*
今日老公又黎接我la...*我地本來就番到學校,之反又行返轉頭去言m搵得意同沈x2...
中午去左老公仔屋k,一齊煮麵仔食...!今日要上實習...(遲左到牙)..唉!%
返到去考公民(開卷)..!
之後Ra!n黎攞計數機,,,我&老公&沈x2行到沈屋k樓下,我同老公仔就去左噴m....theN,去左小龍屋k..之後督返屋k luu..!
<<完>>