今日,李慧x去咗我屋企攞MP6某幾頁嘅影印本.因為佢冇!!!
今日,一號風球因為颱風_蓮花妮咗!!!今日豬流感嘅總數係258
我好奈無打blog啦,其實主要係因為呢排停課,無心機打!!!我已家好想返學呀,我好奇怪,要返個陣就唔想返,唔洗返個陣就超想返我到咗已家,一D功課都未做,希望可以直接放暑假啦,不過未開畢業聯歡會喎,同埋我有D卦住班同學!!!
今日停課,悶到死
尋日我要留係shool到幫老師做野!!!做到3:50.返到屋企,D homewoke 做到11:00p.m.