今日,我要係學校學古箏!好鬼悶呀!!!T.T
E排嗰D豬流感錦勁,唔知聽日洗唔洗返學呢.唔洗咒好啦
今日好悶呀!我部腦神咗,我淨係可以用我呀哥嗰部炸!!!D功課攪到我嗰頭大晒,救命呀
大家好!我係新加入嫁,請多多指教!!!我首先自我介紹:
大家可以叫我Cindy妹或者菜芯!我最鐘意食朱古力(甜嗰D)我好鐘意畫畫同睇動畫嫁!!!
請大家支持我嗰Blog啦Thank you!!!