今日,我表弟搞咗生日會!!!不過,係咪say我表弟之前.我首先say咗我係schoo D嘢先
今日,我間schoo搞咗一個TSA模擬考試.
今日,我表弟搞咗生日會.都幾happy
今日係端午節,TVB播埋個D龍舟賽,悶到嘔
今日陳主任又講咗超多笑話.佢話某某人讀x片.一粥一飯變咗一粥一糞,佢搞到我同班Friend笑到碌地
今日係我畢業嘅大日子,但係去到會場個陣一定好悶.因為要坐係到幾粒鐘,玉都唔得