陳主任呢個名大家可能唔係太熟.但係佢D笑話成日攪到我同班friend笑到碌地就好似今日錦,佢無端端話佢係復活節個陣食野食到個肚漲晒.仲要係到初佢個大肚腩
今日我超無聊呀!!!我要翻紅十字.蔡藝X話任XX好似一絛香蕉.我都覺得係.
今日係考TSA嘅大日子.我好好采,冇彼人抽仲
錦多位覺唔覺我好奈冇打Blog呢!!!其實係因為我部腦彼人wash過,所以我唔係好識操縱.打唔到Blog.今日母親節.我要去東涌.我估我坐bus個陣一定嘔
今日我同老四.楊咩.加士白挽<誠實與大膽>.我同阿蘇挽死楊咩同加士白.狂問佢哋love邊嗰.佢哋答咗呀